пʼятницю, 18 січня 2013 р.

Сієм – сієм посіваєм, з Новим Роком Вас вітаєм!

Влаштуватись на роботу в Тернополі не просто. Так само і непросто отримувати зарплату, що відповідає офіційним даним. Про це розповідає молодий тернополянин.
«Я отримав направлення на роботу юристом в ТОВ "Агрокомбінат Тернопіль", що на Поліській, 14, - розповідає пан Галинський. – Сказали, що зарплата – 2,000 гривень. Але на співбесіді з їхнім юристом мені повідомили, що лише половинна суми буде нараховуватись офіційно, а решту -  "в конверті».
Справа в тому, що в мене «алергія» на конверти і я почав вимагати хоча б 75% офіційної зарплати, після чого мені сказали покинути кабінет, в якому працювали інші юристи фірми, та заставляли  написати заяву на звільнення. В разі не виконання наказу мене б звільнили умисне. Після подібних розбіжностей, я вирішив продовжувати працювати в коридорі, щоб у керівництва не було причин для мого звільнення.
Як з’сувалося, фірма, що займається торгівлею зерна, «засіяла» не одного тернополянина. Оскільки частину коштів працівники отримували нереалізованим товаром – пшеницею.
Петро ГОЛУБ


Немає коментарів:

Дописати коментар